natuke väiksema koormaga

Kui nimetada miski, milles ma üldse hea pole, siis on see kahtlemata järjepidevus. Mul on õudselt raske väga paljusid tegevusi ree peal hoida. Nii ka selle blogiga. Mulle meeldib alustada, suuri plaane seada, asi käima panna ja siis ta sinnapaika jättagi. Proovin end siiski kokku võtta ja jätkata, millega alustasin ja mida varasemates postitustes lubasin – ehk siis jagada ja siia eksinud lugejaid oma käekäiguga kursis hoida.

allikas: google

Aprilli lõpp oli keeruline, just emotsionaalselt ja seetõttu oli raske kirjutamiseks motivatsiooni leida. Noh ja siis tuli juba mai, mis ulmelisel kiirusel käest libises. Maiga saabus muidugi oodatud magusvalus rahasüst, mis aitas mul oluliselt koormat kergendada. Sain tasutud umbes poole oma laenudest ning erinevad võlgnevusse jäänud maksed ning see tunne, et kõik on makstud ja ükski kirves kuskil peakohal ei ähvarda, on ikka ütlemata hea. Muidugi pole hõisata veel miskit, sest oma kulusid-tulusid vaadates, tuleb ikka iga kuu hullult nuputada, et hakkama saada ning mitte neid kirveid oma pea kohale tagasi lasta.

Kui ma alustasin sellega, kuidas mul on keeruline järjepidevust hoida, siis nii on see olnud ka rahaasjades. Alustan suure hurraaga, teen eelarve, korraldan nädalamenüüsid, jagan raha nii, et omadega ära majandaksin, kui ühel hetkel ma ei suuda seda enam hoida, ning lasen lihtsalt minna. Minu üks suurim toxic trait on see, et ma ei hoia oma pangakontol silma peal ja viipan oma kaardiga lihtsalt pimesi. Ja teine on see, et ma lükkan edasi maksete maksmisi. Olen püüdnud lahki häkkida, et miks ma seda teen, miks ma ei võiks makseid teha ettenähtud kuupäeval ja siis kui mul on kontol raha? Ilmselt tuleb see sellest, et ma viivitan, et pangkontol oleks piisavalt kaua raha, et täita oma ostuvajadusi ja toita oma sõltuvust. Olen teinud juba üle poole aasta endaga tööd, et seda harjumust muuta, kuid muutused tulevad pisikeste sammude haaval.

Siiski, ei löönud ma sambaraha niisama laiaks. Olen varem taolisi käike teinud hulgaliselt, sellest mul ka see võlakoorem kuklas. Ja tunnistan, et mul ei olnud isegi väga suurt kiusatust. Ometi ei teinud ma makseid kohe esimesel päeval, vaid mõned päevad ikkagi soojendasin seda raha oma kontol. Kuidagi kahju oli ära anda. Ja see on pisike muutus. No ja suuremate ülekannete tegemiseks, pidin limiite muutma ning see võttis ka mõned päevad aega. Ent ma sain selle summa sisse planeeritud võlad põhimõtteliselt makstud. Mõni järelmaks, millest esialgu plaanisin ka vabaneda, jäi veel suve ootama.

Nüüd tuleb mul hoida seda seisu, et kõik maksed on järje peal. Juba sel kuul saan end proovile panna. Lisaks tuleb eelarve piires majandamisega hakkama saada ning leida täiendav sissetuleku teenimise võimalus. Suvel saab kulutuste piiramine muidugi keeruline olema, sest oluliselt rohkem veedame aega väljas ja ning erinevaid kohti, kuhu raha kuluda võiks, on kuhjaga. Pean ise olema eriti tähelepanelik, kaalutlev ja järjekindel, ent nagu te juba aru olete saanud, pole need mu tugevaimad küljed, just rahaga toimetulemise osas. Aga ma annan endast parima ja proovin siin ka aktiivsem olla.

Lisa kommentaar

Design a site like this with WordPress.com
Alustamine